כמה עדכונים מהירים

היי כולם, עדכון חודשי קבוע. 

שומרי הגינה

בחודשים האחרונים, נדמה לי שעדכנתי על זה, עבדתי עם תסריטאית מוכשרת מאוד בשם קארן בראון, שהצטרפה אלי ככותבת ומפיקה בפועל של הסדרה. קארן מכרה כבר שלוש סדרות מצוירות לנטפליקס, ככל הנראה יש לה עוד שתיים בקנה. היא ניהלה סטודיו לאנימציה, וסה"כ היא זהב. אני מאוד נהנה לעבוד איתה, והיא רתומה לגמרי להצלחה של שומרי הגינה. אנחנו מתחילים סבב מכירות חדש של הסדרה ואני מאוד מקווה שדברים טובים יקרו. ראיתי לאחרונה שיש ביקוש גם לסדרות שעוסקות בטבע, לימוד סביבה וכו', וזה לגמרי אנחנו. אז תחזיקו אצבעות.

קליפות

כאן אין הרבה מה לעדכן. אחרי דחיה מקרן הקולנוע בדרום, שאני רואה אותה כברכה כי בזכותה כתבתי תסריט חדש לפרק בסדרה, די שמתי את הפרויקט בצד. עד השבוע! הגשנו את הסדרה למענק של פסטיבל סרטי סטודנטים שיש לו מסלול אנימציה. במקביל אני מתחיל לעשות מחקר נוסף על לאיפה אפשר למכור אותה ולהתייעץ עם אנשים שונים. זה פרויקט טוב מדי בשביל לגנוז, ובטח נראה בהמשך מה יהיה איתו.

לוי אשכול

מי שזוכר, אופיר שריף ואני כתבנו קונספט למחזמר ראפ אנימטיבי על חייו של לוי אשכול. אחרי שנה שהתבחבשתי עם עצמי וניסיונות כתיבה, בניתי צוות חדש סביב הסדרה. אני שמח לעבוד על הסדרה עם ליאור שיינברגר שהוא חבר המון שנים, והגיש את התכנית "כבשה שחורה" ברדיו. אלינו הצטרף המפיק דוד מעין (וכמובן אופיר). אנחנו לא מפרסמים את זה עוד בגדול, אבל חדר הכתיבה התחיל לעבוד שבוע שעבר וזה די כיף.

כתיבה כללית

באופן מפתיע נרשמתי לסדנת כתיבה שמתמקדת בכתיבת מעשיות. זו פעם ראשונה שאני בסדנת כתיבה (איי שיט יו נוט), וזו חוויה שהיא בין הנעימה לקרינג'ית. אני לא רגיל לתרגילי כתיבה והתפקסות משבוע לשבוע, אבל כנראה שבמקום מסוים אני צריך את המסגרת הזו. פעם היה לי קבוצת כותבים, אבל היא לא שרדה יותר מדי זמן. זו קצת מלאכותית, אבל אני מרגיש שיש שם רצון טוב ויוצאים דברים יפים. מבטיח לעדכן בקרוב.

חוץ מזה אני ממשיך בכתיבת השירה שלי, אני בקרוב אסתכל על זה יותר לעומק ואבין כמה שירים יש ואיפה הם עומדים ואיך. זה שולח אותי לקריאה של משוררים שונים, וגיליתי המון יצירה (אנגלית האמת) מקורית, חדשה ועוצמתית. אני רוצה לשתף אתכם בשיר של של רוס גאי, שלא הכרתי עד התקלות מקרית באינסטגרם בשיר הזה. גמרתי לקרוא את אחד הספרים שלו עכשיו שהשאיר אותי נפעם מעוצמת האלימות והכעס שיש בשירים. הסתקרנתי מהסיפור האישי שלו, ונראה שיש פער מאוד גדול בין הכתיבה שלו לפרסונה בחיי היומיום. ככה זה כותבים, מבטאים דברים שיש בהם.

חוץ מזה עדכנתי בשבוע האחרון את האתר שלי, סידרתי את הקוד שלו והקמתי בו את החנות מחדש. מבטיח לעדכן בהמשך בתכנים נוספים שבו. 

תודה לכם על הדרך, אמשיך לעדכן.