ספוקן קישון – פיילוט שהגשתי לתאגיד השידור

היי כולם,

בין כל הטירוף של הוצאת הספר, בניית מערך המכירות והקידום שלו, אני מוצא את עצמי בתקופת יצירה מטורפת. סיפורים קצרים, טקסטים חדשים, משחקים, וגם וידאו. רגע. וידאו? נמרוד, אתה גם יוצר וידאו? ובכן, למה לא? אם אפשר לספר סיפור טוב, אם אפשר לעשות משהו מעניין – אני בקטע. אולי זה סימן של התקופה שכולם יוצרים רב-תחומיים ואולי סתם יצא ככה. זה לא הוידאו הראשון שעשיתי. בעבר כתבתי פיילוט לערוץ 24 שאפילו התקבל, רק חודש אחר כך הערוץ נסגר ועבר בעלות. חבל, אבל זה היה תהליך מאוד מלמד. באופן אישי אני מאוד אוהב הפקות וידאו, מאוד אוהב לכתוב לזה ולביים סרטונים. אני עושה זאת לא מעט ללקוחות, וכשהלקוח הנכון פוגש את הרעיון הטוב, הקסם קורה.

לאחרונה נוצר קשר ביני לבין מנהלי עיזבונו של אפרים קישון. תוך כדי שיחה על היצירה של קישון ומה שאפשר לעשות, הם אמרו שחבל להם שהסאטירה שלו לא מוכרת יותר לציבור. משכתי בכתפיי ואמרתי – "מה הבעיה, בואו ננגיש אותה לקהל צעיר. הטקסטים על זמניים ואם ידעו לעשות קומדיה ביוון העתיקה שתופסת גם היום, אני בטוח שנוכל למצוא טקסטים של קישון שתקפים לזמננו". יצאנו למסע חפירות קל בטקסטים ודלינו לא מעט יצירות שאפשר היה לכתוב אותן גם על החברה של ימינו. הצעתי לחבר אמני ספוקן-וורד וראפרים בכדי שיבצעו את הטקסטים, שנצלם את הכול באופן שמותאם למדיה חברתית – ובום, ככה נולד לו ספוקן קישון.

זו הזדמנות נהדרת לומר תודה לכל הצוות שנרתם לפיילוט. צוות העיזבון – נטע והלל, שסייעו לאתר את הטקסטים הנכונים וגייסו עורך ומאפרת לפעילות. לברנגה, חבר ושותף לפרויקטים רבים, שנרתם לצילום ונתן את הסטודיו שלו. לדודו רוזן שאני מכיר עוד מימי הפאנק השמחים שנרתם אף הוא לצילום. התוצאה שאתם רואים כאן היא מה שהספקנו לייצר בזמן אפס. היינו צריכים להגיש השבוע את הכול לתאגיד השידור כפיילוט שמראה יכולת וכוונות. ביום צילום אחד צילמנו ארבעה קטעים שונים עם אריק אבר, פדרו גראס ואורטגה. אמני ראפ וספוקן-וורד מהשורה הראשונה, שמי שבקטע אני ממליץ בחום ללכת לראות אותם בהופעה או הצגה.

הפיילוט הוגש השבוע ואני מחזיק אצבעות שיתקבל 🙂 אעדכן באין אם כן ובין אם לא (הוא לא).

נמרוד