עוממססססס וניהול משימות

לא עדכנתי כאן כמה ימים. הסיבה העיקרית היא עומס בלתי צפוי שאני מתמודד איתו. מעבר לעבודה השוטפת, ניהול העסק וקמפיין הבחירות שלקחתי על עצמי, אני ממשיך לדחוף את העשייה היצירתית בכוח. הנה רשימת המשימות הבלתי נגמרת שממשיכה לצמוח ולהתרחב בעוז ועזוז. אם תשימו לב יש כמה פרויקטים שאני ממקבל. משחקים, כתיבה, הקלטות ועוד.

היו תקופות עמוסות יותר והיו פחות אבל בכנות הכי חשוב זה תכנון משימות וזמנים, לא לאבד עשתונות ולזכור לעשות שאט דאון למוח מדי פעם. אני משתמש בכמה אפליקציות לניהול יעילות וכמה שיטות. הכי חשוב לי שהכול יעבוד ביחד ויתנהל מעקב מסודר. הנה חלק מהן:

* גוגל Tasks למיפוי משימות ומימשוק עם גוגל קלנדר
* גוגל Keep כדי לא לשכוח רעיונות
* אקסל שליטה תקציבי כדי לדעת שהכול יושב במסגרת תקציבית (הרגל מימי הראפ)
* מערכת CRM בשם Streak שהיא לא הכי זולה או חינמית אבל יושבת לי על הג'ימייל וזה ממש נוח
* תזכורות ביומן וסגירת ימי עבודה ללא פגישות

מה השיטות שלכם?