הפטריאון שלי יצא לדרך!

טוב, זה הכי מרגש שיש, שלא לומר מעורר אימה, אבל אני יוצא לדרך עם מימון ההמונים לספר הבכורה שלי – שני הקבועים!

לתמיכה: https://www.patreon.com/dweck

שני הקבועים הוא ספר פנטזיה. העלילה עוקבת אחר זקן המלווה נשמות מתים למנוחה האחרונה (כן, כן, את הנשמות עצמן). זה תפקיד קשה, עצוב ובודד. לשמחתו, הוא פוגש נער צעיר וסקרן והם הופכים לחברים. הנער מתמודד עם טרגדיה נוראית, והוא מוצא נחמה בחברותו עם הזקן ובסיוע לו בעבודתו. הזמן עובר, ומשהו קורה לנשמות, הן מסרבות להקשיב לזקן, הוא נכשל בתפקידו והנער נדרש לפתרון המצב.

זה סיפור על חברות, על זיכרון, על אהבה, על פרידה. אבל יותר מהכול, זה ספר שאני כתבתי (!!!).

עבדתי על "שני הקבועים" כמה שנים. לאחר השלמתו לקח לי זמן להרגיש מוכן להוציא אותו לאור. מהרגע שגמלה ההחלטה בקרבי, יצאתי למסע ארוך להבין איך ומה הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת. עשיתי הרבה מאוד בירורים, שוחחתי עם אנשים רבים, בדקתי את האפשרויות שלפני וכך הגעתי לאתר פטריאון.

בשונה מאתרי מימון המונים אחרים, פטריאון מאפשר לי לבנות קהילה סביב יצירה. כאשר אתם מצטרפים לפרויקט, אתם אומרים – אני מאמין/ה ביצירה שלך, אני רוצה לעקוב, לשמוע, לפרגן ולתמוך גם בהמשך. זה מאפשר לי ליצור בשקט, מבלי לשבור את הראש בהיסטריה כל פעם מאיפה ואיך נקדם את מה שאני עובד עליו. כמובן שאפשר תמיד להפסיק את התמיכה.
בעבור התמיכה אני מעניק תשורות שונות והטבות מיוחדות למי שהפכו לתומכים.

יותר מזה, כאשר אני מגיע לרף הכנסות מסוים, אני גם מתחייב לייצר חומרים מסוגים שונים – תרגומים לשפות נוספות, הקלטות, משחקים חדשים, אוגדני סיפורים וספרים. אני יכול להתחייב לזה רק בזכות התמיכה שלכם, שמאפשרת לי להתרכז ביצירה בשקט.

הספר מוכן, ואני כבר עמוק בכתיבה של יצירות נוספות. סדרות טלוויזיה, משחקים, נובלה חדשה, סיפורים קצרים ועוד. יש למה לצפות, מבטיח.

אז יאללה תמכו ותעשו אותי המאושר באדם.

בתמונות: העטיפה אותה עיצב אופיר שריף האחד והיחיד!

לתמיכה: https://www.patreon.com/dweck

שני הקבועים - עטיפה - איור - אופיר שריף
שני הקבועים – עטיפה – איור: אופיר שריף