ספר הבכורה שלי – שני הקבועים יצא לאור!

הרגע הזה הגיע, אחרי כל כך הרבה עבודה קשה – "שני הקבועים", ספר הבכורה שלי, יצא לאור!
זה לקח לי יותר זמן ממה שרציתי, גם הכתיבה, גם העריכה ובטח ההוצאה לאור עצמה, אבל זה סוף סוף בחוץ ותחושת ההקלה והאימה מקיפות ורבות.

על מה הספר?

בקצרה על אובדן, מוות והתמודדות איתו. בארוך – על זקן המבקר את הנוטים למות, ומשחרר את נשמותיהם לעבר המנוחה האחרונה. מפגש מקרי עם נער משנה את חייו. במקביל, במקום שבין החיים למתים, צועדת ילדה לבדה, מותירה שובל אדמה חרוכה, ליבה בוער בזעם ונקם. זה ספר פנטזיה, ספר שאני מאוד גאה בו ועזרו לי הרבה אנשים טובים להוציא אותו לאור. בחרתי לצאת עצמאית, החלטה שאני מקווה שתשתלם לי. בינתיים לפחות, אני נהנה.

כריכת הספר

מה אני עושה עכשיו?

קודם כל, הייתי צריך היה להקים עמוד מכירות לספר – http://dweck.co.il/buymybook – דרכו אני מרכז את כל המכירות. ההקמה שלו הייתה כיפית מאוד והזכירה לי כמה אני אוהב להקים אתרים. זו הייתה הזדמנות טובה לתרגל HTML, לחדד את החושים שוב על הקמת חנויות, קודים של מדידה ומכירה, אתם יודעים – כל הקסם הזה שהוא הפרנסה שלי ביומיום.

השלב השני, אליו אני נכנס עכשיו, הוא יחסי הציבור, תפעול השיווק וההפצה. אני מתכנן כמה דברים, בהם סבב הרצאות על הספר וכמובן אירוע השקה. יש לי מחשבות כלליות לגבי איך הוא יראה וכו', אבל בטח נגיע לזה בהמשך.
במקביל אני שוקד במלוא המרץ על יצירה נוספת. בכלל נפתחו לי הצ'אקרות של היצרתיות. כתבתי סיפור קצר חדש שהוגש לתחרות במסגרת כנס "עולמות". סיימתי שלד לספר חדש, יש משחק חדש בקנה ועוד ועוד. כל הפרטים על כך יופיעו בבלוג התומכים ב-Patreon .

אז קנו את הספר, השתתפו בתמיכה ומנעו ממני את המצב הזה:

מצב קיומי מייצג