מחבר:Nimrod Dweck פורסם:22 באפריל 2013 קטגוריה:עיצוב משחקים תגיות: Develop Magazine, GAMEIS, מגזין DEVELOP, עיצוב משחקים, פיתוח משחקים, ראיון פרגנו ושתפו Share this content Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window לקרוא מאמרים נוספים הפוסט הקודםכנס Mobile Summit – מסלול המשחקים – רשמים ומחשבות הפוסט הבאעל תהליך עיצוב משחקים חינוכיים – חלק א' אולי תאהב/י גם מיתולוגיות 6 ביוני 2013 פיתוח משחקים חינוכיים – חלק ב' – תפקיד ה-Flow 21 בפברואר 2018 משחק חדש בשביל הכיף 3 באוקטובר 2015